1.Staré pokazené turbodúchadlo rozobereme a nasledne očistíme od nečistôt v tlakovej automatickej umývačke pomocou horúceho koncentrátu.
2.Regenerácia obalu turba prebieha metódou pieskovania kde hliniková sacia čast turba ide do Vysokotlakovej pieskovačky zo sklom aby sa opracovala čo najlepšie no zároveň aby odbudlo žo najmenej z hliníkového povrchu. výfuková časť turbodúchadla ide do vysokotlakovej autizovanej pieskovačky zo železným zrnom.
3.Pri kompletnom repase nahradzujeme všetky vnutorné diely a to za kvalitné originálne diely Melett.
4.Následne sa turbodúchadlo poskladá a ide na špeciálny vyvažovací stroj CIMAT kdé sa vyváži a automatický vytalčí protokol o vyvážení.
5.Nasleduje na špecialny stroj VISCOM kde nadstavujeme reguláciu turbodúchadla napredpisane hodnoty nového turba taktiež automaticky vytlačí protokol o nadstavení regulácie.
6.Nakoniec putuje na záťažový test kde stroj simuluje tlak vzduchu, tlak oleja, funkciu regulácie ako na motore ak turbodúchadlo prejde aj posledným testom
automaticky je ako nové a zabalí sa do folie.